Spring naar hoofd-inhoud

Onkosten, afwezigheid en klachten

Als je kosten maakt

Elke vrijwilliger van Hulst voor Elkaar heeft recht op een kilometervergoeding als je voor de stichting op pad bent. Kosten voor woon-werkverkeer worden niet vergoed.Wil je je kilometers declareren? Dat kan via dit formulier. Zorg dat je declaratie over het voorgaande jaar op de laatste dag van het volgende boekjaar is ingediend.

Ziekte en afwezigheid

Kun je je vrijwilligerstaak niet doen omdat je ziek of verhinderd bent? Laat dit dan zo snel mogelijk weten aan Mariska Sijs (coördinator Vrijwilligerswerk). Zij is bereikbaar via vrijwilligerswerk@hulstvoorelkaar.nl of telefonisch: 0114 – 684700. Als je weer beter bent, geef dit dan ook door. Ben je verhinderd door vakantie of om een andere reden, zorg dan ook dat onze Stichting zo snel mogelijk op de hoogte is. Zo kunnen we tijdig vervanging regelen voor je vrijwilligersfunctie. Ben je langdurig ziek? Dan overleggen we om te kijken welke oplossing wenselijk is.

Klachten

Heb je een tip, compliment of klacht over onze Stichting? Deel het met ons, zo kunnen wij onze dienstverlening steeds verbeteren.
Als je ontevreden bent, helpt het in veel gevallen als je erover praat met diegene die over de klacht gaat. Je kunt voor ondersteuning terecht bij Steunpunt Vrijwilligerswerk Hulst, via vrijwilligerswerk@hulstvoorelkaar.nl of telefonisch: 0114 – 684700.
Als je een onafhankelijk persoon wilt spreken, kun je terecht bij de vertrouwenspersonen van Stichting Hulst voor Elkaar. Dat zijn Chiara Middelhuis en Annette de Wit van Middelhuis & De Wit arbeidsgerichte ondersteuning. Zij helpen en bemiddelen. Wil je zelf een afspraak maken met een van de vertrouwenspersonen? Neem rechtstreeks contact op. Chiara is bereikbaar via 06-309 947 69 en c.middelhuis@mwago.nl. Annette is bereikbaar via 06-511 752 27 en a.dewit@mwago.nl. Lees meer over Middelhuis & De Wit op www.mwago.nl